Przejdź do treści

29.04.-1.05.2024 r.

TEMAT: MAJOWE ŚWIĘTA

Poniedziałek: Kształtowanie mowy i myślenia

„Biało-czerwona flaga” – opowiadanie M. Krzemińskiej, wprowadzenie do tematu tygodnia. „Polska w Europie” – zabawa dydaktyczno-ruchowa. „Być Polakiem / Polką – co to znaczy?” – zabawa językowa. „Symbole narodowe” – zabawa językowa. „Rytmika” – zajęcia umuzykalniające.

Wtorek: Kształtowanie pojęć matematycznych

„Biało-czerwone rytmy” – zabawa matematyczna. „Białe i czerwone” – ruchowa zabawa matematyczna.

Środa: Umuzykalnienie

01.05. – Święto Pracy.

Czwartek: Ćwiczenia gimnastyczne

Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 17. Zajęcia artystyczne.

Piątek: Zajęcia plastyczne

03.05. – Święto Konstytucji.

Angielski: Farm animals/ Zwierzęta na wsi

Vocabulary/ Słownictwo: pig, sheep, duck, cow, horse, cat, dog/ świnia, owca, kaczka, krowa, koń, kot, pies

Activities/ działania:

– „Farm animals”- zabawa ruchowa z elementem naśladownictwa,

– „What’s this?”- rozpoznawanie zwierząt po ich odgłosach,

– „Animals cube”- zabawa utrwalająca słownictwo,

– „How many animals?”- zabawa matematyczna,

– „Who is big? Who is small?”- zabawa matematyczna,

– „Who am I”- kalambury,

– „What’s missing?”- zabawa usprawniająca pamięć,

– „Who can swim?”- zabawa klasyfikacyjna,

– „Body parts”- zabawa ruchowa,

– „Road to the dog house”- zabawa utrwalająca słownictwo,

– słuchanie piosenek dotyczących zwierząt wiejskich,

– słuchanie wierszy i opowiadań wspieranych obrazkami, odpowiadanie na pytania o ich treść,

– wykonywanie prostych komend nauczyciela związanych z ruchem.

Songs/ Piosenki: „Hello”, „Goodbye”, „Walk around the farm”, “Old MacDonald had a farm”, “Shapes”, “I can walk”/ “Witaj”, “Żegnaj”, “Chodźmy na spacer po farmie”, “Stary Donald farmę miał”, “Kształty”, “Potrafię chodzić”.

DOSTĘPNOŚĆ NAUCZYCIELI:

Anna Kamińska: wtorek 12.00-12.30 i czwartek 8.30-9.00

Skip to content