29.04.-1.05.2024 r.
TEMAT: MAJOWE ŚWIĘTA
Poniedziałek: Kształtowanie mowy i myślenia
„Biało-czerwona flaga” – opowiadanie M. Krzemińskiej, wprowadzenie do tematu tygodnia. „Polska w Europie” – zabawa dydaktyczno-ruchowa. „Być Polakiem / Polką – co to znaczy?” – zabawa językowa. „Symbole narodowe” – zabawa językowa. „Rytmika” – zajęcia umuzykalniające.
Wtorek: Kształtowanie pojęć matematycznych
„Biało-czerwone rytmy” – zabawa matematyczna. „Białe i czerwone” – ruchowa zabawa matematyczna.
Środa: Umuzykalnienie
01.05. – Święto Pracy.
Czwartek: Ćwiczenia gimnastyczne
Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 17. Zajęcia artystyczne.
Piątek: Zajęcia plastyczne
03.05. – Święto Konstytucji.
Angielski: Farm animals/ Zwierzęta na wsi
Vocabulary/ Słownictwo: pig, sheep, duck, cow, horse, cat, dog/ świnia, owca, kaczka, krowa, koń, kot, pies
Activities/ działania:
– „Farm animals”- zabawa ruchowa z elementem naśladownictwa,
– „What’s this?”- rozpoznawanie zwierząt po ich odgłosach,
– „Animals cube”- zabawa utrwalająca słownictwo,
– „How many animals?”- zabawa matematyczna,
– „Who is big? Who is small?”- zabawa matematyczna,
– „Who am I”- kalambury,
– „What’s missing?”- zabawa usprawniająca pamięć,
– „Who can swim?”- zabawa klasyfikacyjna,
– „Body parts”- zabawa ruchowa,
– „Road to the dog house”- zabawa utrwalająca słownictwo,
– słuchanie piosenek dotyczących zwierząt wiejskich,
– słuchanie wierszy i opowiadań wspieranych obrazkami, odpowiadanie na pytania o ich treść,
– wykonywanie prostych komend nauczyciela związanych z ruchem.
Songs/ Piosenki: „Hello”, „Goodbye”, „Walk around the farm”, “Old MacDonald had a farm”, “Shapes”, “I can walk”/ “Witaj”, “Żegnaj”, “Chodźmy na spacer po farmie”, “Stary Donald farmę miał”, “Kształty”, “Potrafię chodzić”.
DOSTĘPNOŚĆ NAUCZYCIELI:
Anna Kamińska: wtorek 12.00-12.30 i czwartek 8.30-9.00