Przejdź do treści

Język angielski- wrzesień

MIESIĘCZNY PLAN PRACY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA MIESIĄC WRZESIEŃ

Temat Wprowadzone słownictwo i wyrażenia Przebieg zajęć
1. Hello Hello; bye-bye; sit down; stand up –   Wprowadzenie piosenki „Hello”;

–   Wprowadzenie słownictwa hello, bye-bye;

–   Wdrażanie do prawidłowego reagowania na polecenia nauczyciela „Stand up”, „Sit down”;

–   Zabawa ruchowa „Spider is coming”.

2. What’s your name? What’s your name?;

My name is…”

–   Powitanie grupy piosenką „Hello”;

–   Wdrażanie do samodzielnego przedstawiania się przy użyciu zwrotu „My nam is…”;

–   Prowadzenie krótkich dialogów z wykorzystaniem zwrotu: „What’s your name?”, „My name is”;

3. „Body parts”- poznajemy części ciała

 

head, nose, eyes, ears, mouth –   Wprowadzenie nazw części ciała „head, nose, eyes, ears, mouth” przy użyciu flashcards;

–   Nauka piosenki „Head, shoulders, kenes and toes”, zabawy przy piosence;

–   Zabawa “Simon says”

6. Playing with colours green, red, yellow, blue, orange” –   Piosenka na powitanie „Hello”;

–   Wprowadzenie nazw kolorów: „green, red, yellow, blue,orange” przy użyciu flashcards;

–   Wyszukiwanie przedmiotów w danym kolorze w najbliższym otoczeniu;

–   Kolorowanie obrazka według podanego kodu;

-Zabawa ruchowa „Change your place”- zamiana miejscami dzieci posiadających na swoim ubraniu wskazany przez nauczyciela kolor.

7. Colours everywhere pink, black, white, brown, grey –   Zabawa na powitanie „Hello”;

–   Utrwalenie poznanych kolorów;

–   Wprowadzenie nazw kolorów: pink, black, white, brown;

–   Wskazywanie odpowiedniego koloru plastikowym młotkiem;

–   Utrwalenie rozróżniania barw podstawowych podczas zabawy „Colours”.

8. Colours- revision Utrwalenie słownictwa –   Zabawy ruchowe na tle poznanych piosenek;

–   Zabawa „What colour is missing”- rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej;

–   Zabawa dydaktyczna „Colour foot”- podawanie nazw wskazanych kolorów z jednoczesnym ustawieniu się na odpowiednim szablonie;

–   Zabawa „Colours”

 

Skip to content