MIESIĘCZNY PLAN PRACY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA MIESIĄC WRZESIEŃ
Temat | Wprowadzone słownictwo i wyrażenia | Przebieg zajęć |
1. Hello | Hello; bye-bye; sit down; stand up | – Wprowadzenie piosenki „Hello”;
– Wprowadzenie słownictwa hello, bye-bye; – Wdrażanie do prawidłowego reagowania na polecenia nauczyciela „Stand up”, „Sit down”; – Zabawa ruchowa „Spider is coming”. |
2. What’s your name? | What’s your name?;
My name is…” |
– Powitanie grupy piosenką „Hello”;
– Wdrażanie do samodzielnego przedstawiania się przy użyciu zwrotu „My nam is…”; – Prowadzenie krótkich dialogów z wykorzystaniem zwrotu: „What’s your name?”, „My name is”; |
3. „Body parts”- poznajemy części ciała
|
head, nose, eyes, ears, mouth | – Wprowadzenie nazw części ciała „head, nose, eyes, ears, mouth” przy użyciu flashcards;
– Nauka piosenki „Head, shoulders, kenes and toes”, zabawy przy piosence; – Zabawa “Simon says” |
6. Playing with colours | green, red, yellow, blue, orange” | – Piosenka na powitanie „Hello”;
– Wprowadzenie nazw kolorów: „green, red, yellow, blue,orange” przy użyciu flashcards; – Wyszukiwanie przedmiotów w danym kolorze w najbliższym otoczeniu; – Kolorowanie obrazka według podanego kodu; -Zabawa ruchowa „Change your place”- zamiana miejscami dzieci posiadających na swoim ubraniu wskazany przez nauczyciela kolor. |
7. Colours everywhere | pink, black, white, brown, grey | – Zabawa na powitanie „Hello”;
– Utrwalenie poznanych kolorów; – Wprowadzenie nazw kolorów: pink, black, white, brown; – Wskazywanie odpowiedniego koloru plastikowym młotkiem; – Utrwalenie rozróżniania barw podstawowych podczas zabawy „Colours”. |
8. Colours- revision | Utrwalenie słownictwa | – Zabawy ruchowe na tle poznanych piosenek;
– Zabawa „What colour is missing”- rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej; – Zabawa dydaktyczna „Colour foot”- podawanie nazw wskazanych kolorów z jednoczesnym ustawieniu się na odpowiednim szablonie; – Zabawa „Colours” |